Mina förebilder

Har nyss varit och handlat med Jonas, ikväll blir det stek till middag! KÖÖÖTT!!!!

Eftersom föregående inlägg egentligen var gårdagens inlägg kommer dagens inlägg nu! Det handlar om mina förebilder. Jag har haft några genom tiden, främst inom musiken. Den första var nog Mia Coldheart i Crucified Barbara, just för att hon lirade gura i ett tjejband. Det tyckte jag var coolt när jag var 13 år och började spela! När jag sen började bli lite mer seriös i mitt spelande blev Steve Lukather från Toto min förebild. Gillade hans sätt att spela, tyckte det lät cleant och bra liksom. Just nu vet jag inte vem som är min musikaliska förebild, gillar ju Hardcore Superstar, hehehe.



När det gäller förebild för hur man är och så.. Så vet jag inte vem jag har. Mina föräldrar har ju uppfostrat mig till den jag är, men jag har också lärt av mina misstag. Har varit med om en hel del skit, många "vänner" har gjort riktigt hemska och dumma saker mot mig, och då har jag ju fattat hur det känns när man blir utsatt för sånt och aldrig gjort så mot nån annan. Så ja, tack till er som behandlat mig dåligt, jag blev en bättre människa av det ;p


Min fina Nelly skrev btw jättefint om mig i ett blogginlägg förut. Rörd!!!
Puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback