Mina föräldrar

Japp, dags för dag tre och inlägg tre, eller vad man ska säga. Mina föräldrar handlar det om alltså!

Min mamma heter Sofie och hon är 46 år gammal. Hon jobbar på Yamaha som säljare tror jag, har aldrig riktigt fattat vad hon gör haha.. Hon beskrev det själv såhär: "Är produktansvarig för reservdelar och tillbehör till Yamahas tre båtmärken, Buster, Yamarin och Finnmaster. Det innebär att jag säljer delar till våra återförsäljare i Skandinavien." Hon är också gyminstruktör på Friskis & Svettis i Farsta och typ ääääälskar träning. Hon har två barn, mig och min syster som har en annan pappa. Hon bor i en fin liten trea i Farsta, nära centrum.

Min pappa heter Ola och han fyller 49 i december. Han är matte- och gymnastiklärare på Edboskolan i Skogås och har gift om sig med Maria. Hon har två döttrar, men jag är pappas enda barn. Pappa bor med Maria och ena hennes dotter i ett radhus i Vendelsö.


Både mamma och pappa är väldigt vältränade, kanske inte så konstigt eftersom båda håller på med det i sina jobb. Dom är också bruna, mörkhåriga och lite "valoniga" i utséendet, vilket jag inte är. Jag är en riktig blekfis och rätt blond egentligen haha! Så jag undrar vart det kommer ifrån ;) alla säger dock att jag är så liiik mamma. Mina föräldrar är verkligen dom bästa jag nånsin kunde önskat mig och jag älskar dom sjuuukt mycket och lika mycket :) Fast jag har nog alltid varit en liten pappagris haha.. Men alltid valt att vara mest hos mamma. Eh. Jaja! Puss på er mina fina föräldrar!








Nu måste jag nog uppdatera dej lite kära dotter ;-)

Jag jobbar på Yamaha som produktansvarig för reservdelar & tillbehör till våra 3 båtmärken, Buster, Yamarin & Finnmaster. Det innebär att jag säljer delar till våra åf i Scandinavien.

Gymvärd? Nej, jag är uppgraderad till gyminstruktör, sen ett år tillbaka :-)

Jag har 2 barn och 2 barn barn... men bor i en tvåa???? Tog du med dej ditt rum när du flyttade? För annars bor jag in en trea :-D

Vältränad och bästa mamman tackar jag för och att du är en liten pappagris kan jag köpa ...så länge du älskar mej ;-)



Love you!!! <3 <3 <3 /mamma.

2010-12-08 » 15:41:15
» Mandy

Hahah vafan.. Det där med instruktör och med lägenheten visste jag ju, men det där med jobbet asså.. vafan! haha

2010-12-08 » 16:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback