Min tro eller livsfilosofi

God morgon vänner! Idag sov jag ut, börjar inte jobba förrän fyra :) ska snart kila över till min syster och lilla Lovis, Minna är ju på dagis!

Men först; dagens inlägg.
Jag har aldrig varit troende, alltså typ som att tro på Gud. Eller ja, om man inte räknar lågstadiet då jag bad till Gud att jag skulle vinna när vi spelade Bingo! Hahaha, priset var ju glass och godis! Men min livsfilosofi är väl att vara omtänksam och givmild och inte göra saker som medvetet sårar andra. Försöker i alla fall hålla det :)

Puss så länge så hörs vi sen!





Det är en bra filosofi....Behandla andra som du vill bli behandlad själv...är bra också. Puss fina dotter <3

2010-12-14 » 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback