Lill-lördag

Jahapp. Idag är det onsdag och "lill-lördag" och jag har varit nere på Specsavers och kollat lite hur dom jobbar. Det verkar inte jättekul, det ska ni veta .. Fick inga bra vibbar heller och jag är tydligen inte prioriterad för att jag inte är skickad från Arbetsförmedlingen. Jättekonstigt egentligen .. Det blev inte bättre av att Gina Tricot ligger mittemot stället, det är ju en butik jag hellre jobbar på. Mode och musik är ju det jag vill hålla på med, så just nu känner jag mig rätt kluven. Ska jag pusha på det här jobbet fast jag egentligen inte vill ha det bara för att jag måste, eller ska jag försöka vara på andra butiker som jag faktiskt vill jobba på istället? Gah. Här kommer lite clothing inspiration iaf.

 

 








» Mia

Om jag får säga något så tycker jag att du ska gå runt i Väsby centrum och fråga i de olika affärerna du kan tänka dig. Du ska ju inte ta något om du får dåliga vibbar redan från början.

Men jag tror du måste vara på. Har du provat ICA, Hemköp, Gina Tricot, New Yorker, Now clothing etc.

Lycka till säger jag och ge inte upp!!! Titta hur det gick för mig. Det tog ett tag men nu har jag ett jobb jag stormtrivs med.

Kram :-) <3

2010-12-01 » 18:33:31
» MANDY

Mia: Nej, jag vill ju gärna ha nåt som jag tycker känner kul, eller okej i alla fall.. Men det är så svårt, det är så många som också vill ha dom jobben.. Men jag ska verkligen försöka!!!

Kram <3

2010-12-01 » 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback