Idag

Idag försökte jag komma upp nio (som jag försöker varje dag), men förgäves. Haha, jag är så dålig!! Låg väl och snoozade i nån timme, sen gick jag upp och käkade frukost och stack ner till gymet. Där körde jag och Stina lite spinning! Brukade spinna en gång i veckan förut, men sen blev det inte av längre.. Och fan vad det märks. Är så jävla klen och otränad med noll kondis asså. Men man får härda ut, det är värt det! Känner mig sjukt seriös nu, sitter och funderar på att gå på Easy Line på fredag, passet börjar sju på morgonen!!! Kommer förmodligen inte bli av, men jag tänker på det i alla fall ;)

Längtar så sjukt mycket tills det blir lördag! Hardcore Superstar!!!!!!!! Men jag längtar tills imorgon kväll också, då kommer min bebis hem.. :) <3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback