Barndomsminne

Hej igen, jobbat hela dagen. Trött och rätt ledsen just nu, då jag upptäckt att jag endast har 305 kr (om man bortser från pengarna som ska gå till hyra/räkningar) på mitt konto.. Jag har inte ens köpt klart alla julklappar! Känner mig som jordens asshole. Hur fan ska detta gå? Hur ska jag kunna leva på 305 kr tills den 15e januari? Faaaaaaaaan.. Gråtfärdig.

Jaja, ska väl klämma fram dagens inlägg också, som handlar om ett barndomsminne. Har några stycken men jag kan ju ta ett rätt tidigt. Har ingen aning om hur gammal jag var, men det måste vara under åtta bast i alla fall, för jag och pappa bodde kvar i vårt hus. Hade önskat mig en Teletubbie-docka i julklapp och typ klämt på alla paket under granen. Min kompis, Denice, hade redan fått sina julklappar och sa "jag fick en Teletubbie, den låg i ett lika dant paket som den där!". Och det vaaaaaaaaaaaar en röd en, Po hette den! Hahaha. Resten av kvällen lekte vi i snön (dock utan Teletubbies) och det var stjärnklart på himlen. Minns det asväl.

Fint minne..






» Stina

men gumman lönen kommer väl imorgon? :)

2010-12-22 » 20:32:20
» MANDY

Nee, får lön 15e :(

2010-12-22 » 20:54:55
» Stina

jaha okej då förstår jag :( men men, du såg säkert mitt mess. men förstår att det inte känns kul!

2010-12-22 » 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback