10 saker du inte vet om mig

God morgon och allt sånt! Sitter hemma hos mamma och ska åka till jobbet om typ en kvart. Det är så sjuuuukt mycket snö ute! Och himlen är vit. Lite obehagligt när allt är vitt liksom, vad är upp och vad är ner? Haha!

Dagens inlägg är väl lite kul, jag ska nämligen skriva ner 10 saker som dom flesta inte vet om mig!

1. Har alltid varit rätt estetisk, ritade och målade mycket när jag var liten, sen blev det mer musik och sånt.
2. Om jag ska dricka vatten måste det vara från badrumskranen, det smakar bättre än det från kökskranen ;p
3. Tycker inte om att ta i ost.
4. Kan inte fisa framför Jonas för att han sa att jag inte fick det förut, så nu går det inte fast jag kanske vill, haha!
5. Har alltid varit en "kan själv"-unge.
6. Tycker det är svinsnyggt med mycket tatueringar, typ sleaves, men skulle aldrig våga göra det själv!
7. Tre av mina fem husdjur dog i nån form av cancer, efter det bestämde jag att det nog var slut med djur för min del :p men vill jättegärna ha en hund nån dag!
8. Är väldigt tjejig på utsidan, men mer killig på insidan på nåt sätt.
9. På tal om killig, så är det strikt förbjudet att kittla mig!! Kan inte andas då..
10. Är en riktig liten fegis på många sätt.

Fan, det där var ju svårt. Kanske kommer på nåt mer intressant sen, uppdaterar då isf ;p Puss!







» Signe

Haha du och din ostfobi - episkt!

2010-12-17 » 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback